Hync1 Merhaba kızlar 8 Ocak son regl tarihimdi 4 Şubat regl olmam gereken gündü 31 Ocak 15.10 beta ile öğrendim 2 Şubat. 49.1 4 Şubat 118 oldu beta Sizce ne zaman randevu alıp gitmeliyim
Glsm3434 Hync1 daha çok küçük gitsene gözükmez beta 1000 - 3000 olunca kese gözüküyor diye biliyorum bekle bence biraz daha
Bhr31 Hync1 ilk gebeliğim 281 çıktı adetten 1 hafta gecicince ogrendm tüp bebek tedavisi ile nasip oldu haftaya gidicem keseyi görmeye insallah