Edaacihan şeker yüklemesinin hiç bir zararı yok aksine faydası var . Kulaktan dolma şeylere inanmayın . Yediğin 1 porsiyon pasta ile aynı eş değerde ozaman hamileliğimiz boyunca tatlıda yemeyelim . Şeker çıkarsa bir cok yan etkisi var hamileliğine !!