persefoni Seymaatmaca kullanmamanız ilerde problemlere neden olur ben o ilacı 15 senedir kullanıyorum ömür boyu da kullanacağım tiroidimin düzenli çalışması için. Sabahları kahvaltıdan en az yarım saat önce almak gerekiyor. Şifa olsun.
Seymaatmaca persefoni çok geçmiş olsun size de rabbim şifa versin evet kullanıcam ilacı sadece gebeyim Şuan ilaca geç mi kaldım acaba diye endişe ettim ❤️
Deletedmon_98 Seymaatmaca biraz yüksek çıkmış dedi selenyum vs de istedi yanında onun tahlillerini de haftaya perşembe göstericem inşallah hepsini bir arada yorumlıycak ama sanırım yüksek çünkü sizin hamileyken 3 çıkmış
persefoni Deletedmon_98 endokrin bölümü bakıyor aslında takibi yapan onlar, dahiliye veya endokrine görünmenizi öneririm.
Yagmurrnurr Seymaatmaca çok teşekkür ederim inşallah evet hepsi kayıtlıydı 23.12= 2 hcg 26.12=15 27.12=31 29.12=55 31.12=138 02.01=335 03.01=341 05.01=1231 08.01= 3200 Diye devam ediyor 10 binde bıraktım
Seymaatmaca Yagmurrnurr ohh çok şükür ne güzel artmış değerleriniz inşallah benimde öyle olur yarın tekrardan vericem 🌸 siz daha tecrübelisiniz benimde şu şekilde çıktı sizce nasıl 🫶🏼 30 Ocak 22.9 1 Şubat 167.9 4 Şubat 464.13 Bir de yarın vericem bakalım bugünle beraber 4 gün gecikmem var 🫶🏼🌸
persefoni Seymaatmaca benim de ilk başta 8.6ya yükselmişti hamilelikle kullandığım ilaç dozu yetersiz kalmıştı doktorum ilacın dozunu artırdı 3 haftada düştü.
Deletedmon_98 Seymaatmaca anladım canım kusura bakma gönderi sahibinin değeri kalmış aklımda , inşallah sağ Salim sağlıcakla kavuşursunuz bıdıkla 😍💖
Deletedmon_98 persefoni haftaya bi tekrar sonucumu göstereyim , dahiliye ye başvurayım, zaten benim baba tarafım ful guatır hastası ailede bir bende yoktu inşallahfa olmaz umarım çok sıkıntılı süreç 🥲
Yagmurrnurr Seymaatmaca yarın için en az 800 üzeri olması lazım inşallah olur ben ayaklarımı yukarı doğru uzatıp kalçamın altına yüksek yastık koydum tutunması olsun kese tutunsun diye inşallah hayırlı haberleriniz gelir🥰 değerlerinde iyi gidiuor şimdilik kendini yorma 1 buçuk ay boyunca full yattım ben yemek bile yapmadım ilki düşük oldu o yüzden riske armadım bunda
Seymaatmaca Deletedmon_98 estagfurullah canım ne demek amin rabbim hepimize hayırla sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🫶🏼 dualarında unutma olur mu ❤️
Seymaatmaca Yagmurrnurr inşallah olur dua et olur mu bu gece ❤️ bende dikkat etmeye çalışıyorum inşallah sağlıkla tutununur benimde 5 ay önce düşük oldu o yüzden tedirginim birde bende ilk çok belirti vardı onlarla anlamıştım göğüs hassasiyeti mide bulantısı vs vardı şimdi hepsi yok oldu kafam takılıyor bu sebepten dolayı da bakalım ne olur 🫶🏼
Yagmurrnurr Seymaatmaca inan bende eğer test yapmasam 2 aylık hamile olduğumu hala bilmezdim o kadar belirtim olmadı ki hiç korkma rabbim sağ salim kavuştursun sana
Ceylanbjk Neccc O karardan birşey olmaz daha fazla yüksek olması iyi değil benim 6ya çıkmıştı bi ara ilaç kullanıyorum sürekli
Bellidegilveannesi Asel53 allah allah benim de saglik ocagi degerim yuksek cikti baska bir saglik kurulusunda 3,40 gosterdi.biraz ilac kullandim baska bir kadin dogumcu bu degere ilaca gerek yok her ay test yaptir dedi kafam karisti