Edos1212 Kızlar tansiyondan dolayi erken mi alınıyor doğuma 40 haftayı bekletmiyor mu doktorlar genelde? Benim doktorum inşallah 38 e kadar kendi sancin gelir dedi. Riske atmam dedi