Yvhbb dilos011 normalde adetin 10. Gününden sonra yapın diyorlar ama ben sabırsız olduğum için 3 gün kala kan verdim idrar testinde negatifti belirtilerimde vardı. Hcg kanda yükseliyor sonra idrara geliyor.
ikiprensannesi53 Yvhbb suanlik var görünüyor fakat 2 gün sonra tekrar kan verin eğer 30 ve üstüne çıkarsa değerin gebelik güzel demektir