Popi Ben şıpır şıpır grip oldum vücudum ağrıyor. Belim ayrılacak gibi ağrıyor. Ama hiç karında kasıkta ağrı yok. Ben grip diye yorumladım. Doğum değildir dimi? 2 gündür de slikon gibi beyaz löp akıntı geldi bir kaç kez.
LamiyaCetinkaya Popi o akıntı dediğin nişan aslinda, belinde de ağrı varsa evde durman hata acile git belki sancıdır. Dakika tuttun mu hiç ?
LamiyaCetinkaya Popi Baktın geçmiyor git bence, çok şiddetli ağrı varsa doğum başlamış olabilir sonuçta riske atmaya değmez
LamiyaCetinkaya Popi Evet şeffaf da olabiliyor, eğer kıvamı jel gibiyse ve pıhtı gibi geldiyse nişandır. Zaten normal akıntıyı tanırsınız
Popi LamiyaCetinkaya durağan bir bel ağrısı şiddetlenmiyorda ama önlem amaçlı yine gitmekte fayda var