Nehirumeysa Svgilkc 38+6da doğdu benim kızım direk sancım girdi hastaneye gittiğimde 3-4santim açıklık vardı
Asyaeylul2816 Svgilkc 42+5 birinde mecburi sezeryan oldum 2.si 36haftalıkken plesantası rahme yakın diye erken aldılar
Sihirlimom Svgilkc 36.3 de normal doğum yaptım suyum geldi diye aslında Şuan bakınca bekletebilirlermiş bir kaç gün daha doktor hemen gider gitmez suyumu patlatmıştı