Kızlar 21+3 detaylı ultrasyon girdim bugün kabus dolu geçti, bebeğin gelisimin yavasladigi 15 gün geriden geldiği, bebeğin sıvısı azaldığını kan akışının azaldığı, gebeliği acilen sonlandırmasi gerektiği bilgi verildi. Amniyosentez yapılması gerektiği, ilerleyen gebelikte nelerle karşılaşılacagina bakilacagini soylediler yarın başka perinatoloji uzmanına kontrol olacağım benim gibi yaşayan var mı acaba..