Emrealtay sunashn50 haha yaaa göstermedi dktor baya uğraştı neyse ki persembe günü bir daha gideceğim inşallah gösterir 🤣🤣
Vildaehmed789 Buseirgit teşekkür ederim ♥️ inşallah bir oğlum olmasını çok istiyordum tabi ilk önce sağlıklı olsunda kızda olsa erkekte olsa evlat sonuçta 😊🙏
Buseirgit Vildaehmed789 benim iki kızım var çok şükür 🙏 3. Bebeğime gebeyim ultrason resimlerimiz nerdeyse aynı bana erkek dedi doktorum inşallah gönlünüzden geçen olur
Irade_2021 Ebrarabla_06 Merhaba abla siz bana cinsiyyet tahmini yapmisdiz dogru cikdi birde buna baka bilirmisin?arkadasimin bebeyi