Bende şuan 12+1 im geçen hafta kanamam oldu kıpkırmızı doktor baktı kanama alanım keseden baya büyüktü 3 4 gün sürdü bu iğne ve progestan fitil kullanıyorum hala bir hafta biley yoktu 3 gundur lekelenmlerim var ne yalan söyliyim bana 5 iğne yazdı doktor sonuncusu yarın vurulcam 3 günde 1 demişti perşembe kontrolüm var umarım kanama alanım biran önce geçer çünkü ister istemez korkuyorum sende agrı falan vs varmı canım geçmiş olsun bu arada