_mombaby Kızlar sezeryandan sonra sütünüz hemen geldimi acaba gelmesi içinde neler yaptınız ve ağrılarınız ne zaman geçti
Yorgunanneee21 _mombaby 3. Gün sabahı sütüm gelmişti ilk 5 gün çok ağrım oldu. Sonra hafifledi ama 15 dk dan fazla yürüyemiyodum yine ağrım kasılmalarım oluyodu tamamen toparlanmak 20 günü buldu
Gamzesel _mombaby benimde üçüncü gün geldi bulgur çorbası pilavı bide incirle cevizi kavurdu annem onları yedim sürekli hala yiyorum 20 gün oldu bu arada ağrılarım da hafif var ama ilk 1 hafta çok zorlamıştı şimdi daha iyiyim elhamdülillah
tugcesakzci _mombaby sütüm hemen ameliyattan çıktığımda geldi. Ağrılarım da ayağa kalktıktan, bolca yürüyüşten sonra hafifledi. Bugün 10. Günüm ara ara Dikişlerim de ağrı oluyor onun dışında sıkıntım yok
_mombaby Yorgunanneee21 yarın 3.gun olacakta sütüm az geliyor napsam bilmiyorum da valla karnım açıyor yurumen lazım diyorlar pek fazla yürüyemi yorum
Yorgunanneee21 _mombaby Yarın uyandığında gelmiş olur sütün benim ilk 2 gün hiç yoktu 1 damla bile. Yürümeye çalışan biraz bide yürürken dik yürü ben eğilip yürüyodum doktor kızdı dikişlerin öyle kaynarsa birdaha ameliyat olursun dedi
_mombaby Gamzesel ben yarın çıkacam daha hastaneden Allah nasip ederse eve gidince annemde yapsın bari bana bu dediklerini
umrumdadegil tugcesakzci rahat yatabiliyor musun ya ben daha yatmıyorum düz bi şekilde kalkamıyorum yatınca
_mombaby tugcesakzci konu dışı ama benim adım neden değişmiş acaba ya alla alla ben böyle bı isim koymamistim hapymombaby di ismim görünce sasrdim
tugcesakzci umrumdadegil yüzüstü hariç yatabiliyorum rahatça. Ama bazen sağdan sola dönerken hafif yanmalar olabiliyor
Gloria06 Arkadaşlar bilgisizliğimden dolayı soruyorum. Benim nasıl doğuracağım henüz belirlenemedi ama sezeryana doğru gidiyor. Peki sütümüz gelene kadar ne veriyoruz bebeğe? Yani hastaneye o zaman çantamıza mama da mı koyacağız? Off
umrumdadegil Gloria06 benim doğum yaptığım hastanede hastane veriyordu bardakta ve kaşık veriyodu kaşıkla yediyorduk
tugcesakzci Gloria06 benim doğum yaptığım hastanede bizim bebiş bi kere uyanmak ve emmek istemedi mamayla desteklediler. Kendileri hazırlayıp getirdiler mamayı bence doğum yapacağınız hastaneye bi danışın
filizmom Gloria06 bazı hastaneler mama veriyor ama ben sonrasında da lazım olur diye düşünerek (keşke olmasa) mama alacağım. Hastane çantana mama, yenidoğan iÇin uygun biberon, kaşık biberon ve şırınga almanı tavsiye ederim.
tugcesakzci umrumdadegil 3.günde ufak ufak başladım, 5. Günden sonra rahat rahat yapttım şuan 10. Günüm işte
Tugce_23 @"Hapymombaby 3. Gün sütüm geldi 2.günden ayağa kalktım sürekli yürüdüm ve çok çabuk toparlandım