Herkese iyi kandiller su an 30+3 görünüyorum.Son regli tarihine göre aile hekimi sisteminde 32haftada görünüyorum.Calisabilir raporu alacagim cumartesi günü doktor kontrolüm var.
1) Bu raporu illa 32 haftada mi almak gerekiyor?
2) cuma günü 1gunluk rapor almam lazım bu raporu alsam cumartrsi 32.hafta çalışabilir raporu alabilir miyim bu durum etkiler mi?
Teşekkür ederim.