Kesaaa Kızlar sezeryan göbeğim 40 gün oldu gitmedi daha önceki doğumumda kalmamıştı doktorum farklı oldu acaba içim mi temizlenmedi bilmiyorum
Yaprakdokumuseverr Kesaaa yok bütün olarak bi süre çok pörsümüştü her yerim. 6 aydan sonra toparlamaya başladı kaslar. Sonra spor falan destekledim.