Sweety11 Kızlar resmen yürüyemiyorum hemen oturmak zorunda kalıyorum karnım ağrıyor bebek sertleşiyor rahim ağzında kısalma olmuş erken doğum gözüküyor dedi doktorum takipteyiz ama korkuyorum erken doğum yapmaktan ,hiçbi şekilde rahat edemiyorum.
Asel-2023 Sweety11 34 de doğum yaptım bebeğim 20 gün yoğun bakımda yattı şu an yanımda 4 buçuk aylık 🥲
Anne18 Sweety11 31 haftalık doğurmuştum gebelik zehirlenmesinden kğvezde kaldı 2 ay şükür geçti o günler mprelini yüksek tut✨
ruveyda123 Sweety11 bol bol dinlenirseniz lavabo harici kalkmazsanız tam zamanında doğum yapabilirsiniz muhtemelen doktor prosgestanda başlamıştır iyi düşünün iyi olsun
merve_bulut Kuzum ben 33te doğum yaptım. İnşallah bekler senin bebiş. Korkma erken doğsa bile haftası aşırı küçük olmadığı için çok az kalır küvozde
Sweety11 merve_bulut ilk kızımı 36 da yaptım ve 14 gün yoğun bakımda kaldı Küvez beklemek istemiyorum korkuyorum 😔😔
Sweety11 Asel-2023 çok geçmiş olsun bende kızımı 36. Haftada doğum yaptım 14 gün kaldı küvezde,beklemek istemiyorum korkuyorum her gece panikliyorum
Escag Sweety11 benim de erkekn dogum riski.var ilk kızım 36 da doğmuştu bunu da önlem amaçlı ciğer geliştirici verdi doktor yatıyorum bol bol umarım 37 yi falan görürüz geçmiş olsun size de
Sweety11 Escag evet benim kızımda 36 da doğdu ama ciğer geliştirici vurulmadım henüz bakalım yarın kontrol var ne diyecek doktor