Kaderyksl Gebeliğim ama sanki ilk gibi unutmuşum kuran okuyordum bebek 7 dakika nerdeyse bir toparlaniyo karnım sertlesiyordu boyle 1 dakika sert oluyo karnım sonra normale dönüyor zaten bel ağrım vardı şimdi karnım da ağrıyor 2 dakika ağrıyor sonra geçiyor sonra yine ağrıyor doğumla alakası varmı bilemdim bugun 37 haftalık olduk bebişim önden giden bir bebek 35 haftada 3100 gram di yarın kontrol var ama niyeyse bu gece doğuracakmis gibi hissediyorum 🥺🥺
ravzae Kaderyksl aynı şikayetten şimdi yazı açtım ama kimse yazmamış banada 34-3 üm bende normalde hep olurdu ama bugün sık olmaya başladı neredeyse iki saattir aynı bi duşa girdim çıktım bekliyorum iyice kötü olursam hastaneye giderim