Ssdg cranberry vitaminleri var ondan alın antibiyotik tedaviniz bitince.. Ben o şekilde yendim. Antibiyotik kullandıkça vajina mantara ve enfeksiyona açık hale geliyormus bı nevi bağışıklığı düşüyor. Vitamin sayesinde yeniden güçleniyor. Hergün kefir, ayran tüketin, günde 3 lt su ve sık tuvalete çıkarak halledersiniz. Geçmiş olsun