Busra_27_34_ Napıyorsunuz kisssslarrr nasıl gidiyor hamişlik cinsiyetleri öğrendiniz mi biz 15 olduk bile 🥺cinsiyetimiz erkek 💙
EceNaz26 Busra_27_34_ 14+3 olduk cinsiyeti 16 da öğrenicez inşallah 😊 şimdiden göbiş çıktı bazen korkuyorum ilerde nasıl yürücem diye 🤣
1prensesannesi__ Busra_27_34_ 13+2 canim daha ogrenemedim haftaya tekrar gidicem insAllah öğrenirim 🥰
Busra_27_34_ momofmychildren ay çok heyecanlı bu cinsiyet öğrenim aşaması çok çok heyecanlı ya 😍 sağlıcakla gonlunuzde ki olsun
momofmychildren Busra_27_34_ sağlıklı olsun da kız erkek hiç fark etmezzzz birazcık zor bı hamilelik 🥴🐣
Busra_27_34_ EceNaz26 ay benimde ya bide eşim çok komik çıkmış diyor pinpon topu koymuşlar sanki heran düşecek gibi diyor 😁😁
EceNaz26 Busra_27_34_ ay çok güldüm Rabbim sizide güldürsün 😂😂 valla evde eğlence konusu oldum bende halime gülüp duruyor benimkide 😂
Ranip-pinar 12+3 deyiz 😇 2 hafta önce erkek demişti doktorumuz ama bu gittiğimizde kesinleşecek sanırım