dml33 tabiki canim ama bi nevze olsun icimi su serptin ben normal rutun kan verdim aylik onda cikti iste doktorumda perinatalojiye bi git o yorumlasin bakilsin dedi ikili test ben kendim yaptirmamistim o yapilsin dedi yarin yapilcak ama ne testi yapilcak bilmiyorum doktor bakip sonuca gore yonlendiricek sanirim hangi sehirdesin canim istanbuldaysan eger hangi hastaneye gidiyosun