Ezginur41 ben ilk hamileliğimde 2 hafta bıraktım stres sıkıntı vs derken kendimi sigara içiyor olarak buldum. 10 tane falan da içerdim rahat. Bebeğim doğdu hiç bir sorun yok 2200 gram doğdu doktor dedi gayet sağlıklı. Şuan 6 yaşında ve dikkati de yerinde hatta çoğu arkadaşından daha dikkatli ve çok güzel resimler çiziyor çok güzel ve akıllı konuşuyor hiç bir sorun yok tek sorunumuz biraz bağışıklık oldu ama o da sigaradan değil çoğu şeyi yemediği için oldu. Şimdi ikinciye hamileyim yine içiyorum bir de çalışıyorum ev iş hamilelik derken sigarayı bırakırsam çok gerileceğim. Denedim çok gerginlik sinir vs doktorum abartma ama bırakma da şuan bırakırsan stresten dolayı bebek de strese girer bu da zarar dedi olabildiğince çok az içmeye çalışı çok gerilince iç sadece dedi. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🥰