Prensesannesibir ben esmerim bendede ilk mor olmustu dogumdan sonra bir sene de mor oluyo sonra beyazliyo canim olurda tedavi dusunuyosan beyazlamadan tedavine basmalisin ve dogumda da catlamalar oluyo unutma benim hamilelikte degilde dogumda daha cok oldu muhakkak nemlendirici kullan kol iclerine goguslerine bacak iclerine genital üstüne ve diz arkasi baldirlara bunlar dogumda catliyo benim 3 5 tane catlagim vardi dogumdan bi ciktim afedersin genital bolgenin üst tarafinda bile vardi catlak bacak iclerim mahvolmuştu o yuzden bol su ve nemlendir olana care yok artik tedavileri var ne kadar az olursa o kadar iyi