öncelikle herkesin kandilini kutluyorum tüm dualarımız kabul olsun inşallah 🤲 bir şeyler danışmak istiyorum. 7 hafta 5 günlük hamileyim be kabızlık problemim var. iştahım bazen çok açık bazen de hiçbir şey yiyesim gelmiyor. ama kendimi aşırı kilo almış ve rahatsız hissediyorum. pantolonlarımın beli sıkmaya başladı. sizce bu durum normal mi veya benim gibi yaşayan var mı?