MKU Arkadaşlarım 36+3 gebeyim bugün normal rutin kontrolüme geldim ve bebeğin karın çevresnin 33 hafta olduğunu söyledi direk yatış verdiler bu durumu yaşayan varmı neden olur nasıl düzelir telaşlanıyorum korkuyorum
melekseymaxx MKU merhaba benim de aynı şekilde 36+3 bugün kontrole geldim gelişim geriliği var sanırım yatış verecek. Size niçin yatış verdiler ne yaptılar bilgi verir misiniz ben henüz soramadım ne için yatış olacağını da anlamadım😞
MKU melekseymaxx karın çevresi 33 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi yani kilo alımı durmuş artık beslenmiyormuş bebek 3 gündür yatıyorum herhangi bir ilaç tedavisi yok sadece nst takibi ve usg her gün cumartesi almaya karar verdiler bebeği ama sana da aynısı derlerse korkma ne derlerse yap ben iyi ki yatmışım
melekseymaxx MKU benim bebeğimin karın çevresi 31. hafta çıkıyor en fazla😞 nst temiz çıktı sancım yok suyum her seyim normal diye yatırmadı pazartesi tekrar gel dedi☹️ seni direk yatırmışlar sancın mı var acaba neden biraz daha beklemediler peki?
MKU melekseymaxx bebeğin karnı beslenemediği için küçük kalırmış eğer devam ederse bu kilo kaybına sebep olur dedi 4 gündür yatıyorum ve yarın doğumum var alacağız dediler benimde herşeyim normal sancım yok
Aliefezeyno melekseymaxx benimde sizin gibi su an 35 haftaligim ama gelişim geriliği var bebeğin kilosu 2.135 civarında bende çok korkuyorum salı gidecgeim belki erken alırlar sizin kilosu nasıl
melekseymaxx Aliefezeyno MKU anladım benim de hala kilo almadığı için muhtemelen önümüzdeki hafta alacaklar😞 Rabbim yardımcın olsun sağlıkla kucağına al çok güzel bir doğum geçir inşallah🤲🏻 küvez süreci yaşamadan sağlıkla geçiririz bu süreci inşallah
melekseymaxx Aliefezeyno aynı bizim de 2100 gram kilo almıyor ben de çok korkuyorum pazartesi tekrar gideceğim bakalım😞 senin de Allah yardımcın olsun ne diyor doktorlar