BusraSnn
Bende geçen hafta cumartesi günü çok stres yaptım. Kahverengi lekelenmem oldu. Çok vicdan azabı çektim ama sonra kendimi çok dinlendirdim. Normal hayatımda da sürekli kafama biseyler takan biriyim. Biraz kendimi torpulemem gerek sanırım. Direkt bu kadar etkileneceğini ben hiç tahmin etmemiştim.
Şimdide ev tasiyoruz. İnşallah bişey olmamıştır bebeğime. Biraz ağır kaldırmak zorunda kaldım bugün ☹️☹️☹️