srparlk Ben özel kliniğe gidiyorum doğum 60 bin dediler baya şok geçirdim normal hastane fiyatlarını bilen yazabilir mi Bursa’da bu fiyatlar normal mi
Gayee16 srparlk bende özel kliniğe gidiyorum ve bana da 60 bin denildi hangi hastane de doğum yapacaksınız
Ozlem_1001 srparlk bende özel kliniğe gidiyorum doktorum Medicana ve nilüfer dorukta doğum yaptırıyormuş ikiside 30 bin dedi sizin baya fazlaymış
Zly16 srparlk bende bursadyim ilk oğlumu Yıldırım dorukta olmuştu şimdi hamileyim hastane araştırıyorum fiyatlar aşırı artmış sok içindeyim
AudreyB srparlk merhabalar bende pembemaviye gidiyorum doktorumda pembemavide 18. Haftayım paket için konuştuğumuzda 100 bin fiyat aldık. Hala şoku atlatabilmiş değiliz
Gayee16 srparlk doktorum Jale Gürlüler FSM’de. Doğumu da Pembemavi veya Acıbadem dedi birde bu Pembemavi fiyatı Acıbadem 100ü geçer diye düşünüyorum çok fazla
srparlk Gayee16 benmde FSM de ama başka doktor doktorumdan çok memnun olduğum için vericem o parayı tabiki ama yinede pahalı geldi tabi
Mucizemibekliyorum_ srparlk sizin doktorunuz çok alıyor ben Nilüfer dorukta kendi doktoruna gidiyorum 27500 lira size söylenen fiyata şok oldum
Bursem16 Mucizemibekliyorum_ merhaba bende Nilüfer dorukla konuştum 27.500 tl yi 35. Haftadan sonrası için söylediler. Siz nasıl yapıyorsunuz hangi doktora gidiyorsunuz muayene ücreti tahliller falan ne kadar oluyor
Bezelyeparmak Mucizemibekliyorum_ Naile hanımdan memnun musunuz acaba bende ona gitmeyi düşünüyorum bide sezaryen ve normal doğum aynı ücret mi acaba
RbaRabia Mucizemibekliyorum_ Merhabalar normal doğumu destekleyen doktor arayışındayım Gökçe hanımı önerir misiniz?