busrayagmur kizlar 6 ayima girmek uzereyim 23+1 haftalik hamileyim fakat bazi annelere gore karnim hala kucuk bunun nedeni ne olabilir ?
Seymabal41 Evet cnm Onu da duymuştum benim de ilk gebeliğim kaç kilo aldın çatlağın var mı ? Bu iç karnın geniş olmasında dolayı karnı küçük olurmuş hamilelerin çatlak az olur daha az kilo alırmış insanlar 🤰🏻
busrayagmur Seymabal41 ben 10 kilo kadar aldim 😉 bazi buyukler de ic karnin buyuk o yuzden karnin kucuk olur diyorlar ama ben biraz kafaya takiyorum 😯
busrayagmur Seymabal41 tesekkur ederim canim yardimci oldugun icin aynen butun bebisler saglikla gelsin 🤗🤰❤
Seymabal41 busrayagmur Takma kafana cnm dedikleri gibi iç karnın genişliğinden dolayı oluyo bebişim sağlıklı olsun gerisi önemli değil