Kizlar nasilsiniz acaba karniniz nasil agirlik hissi oluyomuuu bende o oluyor bu gun basladi nefesimde daralma yuruyemiyorum cok fazla ayakta duramiyorum yatarken hic bir sorun yok ayaktayken karnim sertlesiyor yururkende biraz rahatim ama hamileimin basindan ya i 4 cu ayimdan sonra oturamaz oldum oturdukca karnim hep rahatsiz sizde nasil