Semra03 merhaba ben gebelik istediğim için gitmiştim doktora bana direkt test yapmadan folibol diye bir hap verdi bunu sürekli kulllan hamile kalınca üçüncü ayda bırak dedi bir ay kadar kullandım sonra daha tecrübeli bir doktor bana sen daha önce düşük mü yaptın yada engelli çocuk mu doğurdun diye sordu bende hayır dedim bu folibol mg çok yüksek anca önceden bir şey olması lazım ki bunu kullansın dedi ondan beri hiç kullanmadım ama bildiğim kadarıyla da ilk üç aydan sonra kullanım olmuyor 😊