Çok kötü grip geciriyorum 3 gündür . Kadın doğum dokoruma gittim enfeksiyonum yüksek çıktı . Yatış önerdi ama çocuklarım küçük birakamadigim için evde antibiyotik tedavisi başlattı . Augmentin kullanıyorum doktorum bebek için sıkıntı olmaz dedi ama yinede korkuyorum benim gibi olupta bu antibiyotik kullanan varmı sakıncası var mıdır