Hiiiillllaaaallll93 Merhaba güzel anneler bir şey soracağım normalde 16+5 olmamız gerekirken 17+2 dedi doktor biraz önden gidiyor dedi normale göre de uzunmuş bu bir sorun yaratır mı sizce ?
Tgbayksn Hiiiillllaaaallll93 normal canim benim de öyleydi 3 5 oynamalar degiskenler olabilir, sorun olmuyor çok şükür 35.haftayadayiz.
Hayriyekrc48 Hiiiillllaaaallll93 hiç bir sorun olmuyor canm benim bebeğim de hep 1 hafta önde gidiyordu şimdi 36 haftayız ve haftası ile uyumlu hale geldi gelişimi önde gitmesi sorun olsa zaten doktorun söylerdi 1.2 hafta oynama sorun olmuyor demişti doktorum
Kaktuscekirdegi Hiiiillllaaaallll93 benim bebeğimde 1 hafta ileri🤭 ileri olmasında sorun yok gelişimi güzel ilerliyor demek ki demişti dokturum🥹🩵🌸🐣👼🏻
Yorgunanneee21 Hiiiillllaaaallll93 Çok da önde değilmiş aslında sanmıyorum bir sıkıntı olacağını. Benim kızım 2 hafta öndeydi bir sorun olmadı şükür. Şimdi 2.ye hamileyim oda 1 hafta önde boyu da uzun haftasına göre dedi doktor kötü bişey söylemedi sadece 50 cm alma kıyafetlerini bir tık büyük al dedi
Dy_55 Hayır ne güzel gayet sağlıklı bı hafta önde geride olması sorun değil senin haftasına göre daha gelişmiş daha kilosu var benimde öyle
AnneKoala 2 haftaya kadar önden gitmesi normal diye biliyorum ama yine de yanlış yönlendirmek istemem tabi. Benim bebeğimde önden gidiyordu doktorumuz bir sıkıntı olmayacağını söylemişti, bu kontorlümüzde haftasıyla birebir uyumlu çıktı.
Hayriyekrc48 miranatlas Hiiiillllaaaallll93 son haftalara doğru büyük ihtimalle zaten haftası ile uyumlu hale gelir benim öyle oldu şuan öne çekilme gibi Bi durum olacak olsa doktor söyler zaten
E_hicret Yorgunanneee21 pekı hıç suyunuz fazla veya iri bebek dedıler mı yoksa sadece 2 hafta onde mı dedı doktor