Arkadaşlar bugün mutfakta ocağın yanındaki çakmak patladı . Gürültülü ve içindeki gaz alev şeklinde alana yayıldı . Çok korktum ve kastım kendimi . Sonrasında adet sancısı gibi kasıklarımda ve belimde ağrılar başladı kanamam yok şükür ama yinede doktora gitmeli miyim ?