Kubrakrdag Merhaba geceleri mama da vermek istiyorum bebeğimin çabuk toplanması için red yaşarmıyım acaba veren varmı böyle
Anonimkup Kubrakrdag bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama bizimki 20 günlük kaşık biberonla mama veriyorum çünkü sütüm yetmiyor doymuyor
Nnoktaa Kubrakrdag işinize karışmak istemem ancak sütünüz varsa mama vermekle uğraşmayın. Mamanın sindirimi süte nazaran zordur. Ekstra gaz sorunuyla uğraşmayın.