Merhaba , 33+4 haftalık gebeyim , bir önceki gebeliğimi 18. Haftada enfeksiyondan kese delinmesi sebebiyle kaybetmiştim . Gebeliğimin başından beri her ay idrar kültürü veriyorum enfeksiyon görünmüyor ama en baştan beri hergün mutlaka az veya çok akıntım oluyor renkleri değişiyor sarı da yeşil de beyaz da olduğu oluyor . Doktorum koku kaşıntı yoksa korkma diyor kaşıntı yok ama koku var mı anlamıyorum açıkçası . Bugun bir şey okudum ve günüm berbat geçti bebeğime bir şey olacak diye aşırı korkuyorum sizce yersiz mi evham yapıyorum . ( bu arada kontrollerde doktor her şey yolunda diyor )