Bende fizik hastanesinden aldım Nisan 18e düşürdüm ancak bayandan aldım bakalım kim çıkacak, 50.yıldaki şafak hastanesinde Ayşin hanım vardı çok iyi bir doktor 2 doğumumu da onda yaptım 3.yüde onda düşünüyordum ama maalesef ayrılmış ordan şimdi napcam bilmiyorum her doktorada güvenemiyorum