
Cuma günü değerimiz 47 di
Devlete gittim bakamam bu değerde ultrason görünmez dedi bende bugün gittim yine kan aldılar ağrım var neden ultrason sokmuyorsunuz dedim belli gorunmwz dedi Neyse bir şüphelendim içime kuşku girdi kızımda bu haftada ben kalp atışı duymuştum özelde Özel hastaneye gittim maddi imkanım da yoktu şuan 2 3 ay sıkışığız diye devlete gittim Neyse özelde gözükmüyor dedi değerine bakicaz 14 Şubat kadr görünmezse dış gebelik ama büyük ihtimalle geç döllenme olmuş küçük dedi cildiricam yaa yükselme değeri iyimii??