31 haftalık hamileyim. Sol tarafımda ki tüm kemiklerim ağrıyor soluma yatamıyorum bile. Sanki tüm kemiklerim kırılmış gibi. Öksürkmekten oldu böyle. Yaklaşık 1 haftadır şiddetli geçmeyen balgamlı öksürüğüm var. Cuma günü doktor kontrolüm var ama bugün inanılmaz kötü ağrıdan duramıyorum resmen. Hiç bir ilaçta kullanmadım haliyle. Ne yapabilirim bu durumda ? 😓