Arkadaşlar bu kasık ağrıları ne zaman geçer ? Tehlikeli mi acaba sürekli kramp şeklinde geliyor 2 3 dk şiddetli şekilde sürüyor geçiyor.Uygulamaya göre daha 4 haftalığım doktora henüz gitmedim.Yattığımda çok bişey yok ama azcık yürümeye bile gelmiyo tamam temizlik vs yapmıyorum çok ama işe giderken 5 dk yürüyorum