Benimde vardı bir ara - daha19 yaşlarımda - o zaman doktorum 2 kutu doğum kontrol hapı vermişti. Öylelikle atlattım erimişti. evlendikten sonra 8 ay kullandım doğum kontrol hapını dolayısıyla adetim çok düzenliydi ve planlı gebelik ile ilk ay hemen hamile kaldım. Düşükle sonuçlandı ama doktorum sen hemen hamile iyi kalmışsın kız kist var sağ tarafta yumurtalıklarında yavaş çalışıyor tembellik var dedi. Ondan sonra da çocuk istediğimiz için ve doğum kontrol hapı uygun olmayacağını için İNOSİTOL önerdi bana korkma üzülme kuzum inşallah ne mucizeler oluyor Rabbim sağlıklı kolay gebelik sağlıklı salih evlat nasip etsin isteyen herkese 🤲🏻🤰🏻🥰