26 Ocak tada beta 0.200 çıktı bugün de kan testine gittim yine 0.200 kızlar bütün belirtileri yaşıyorum.Gebelik testinde de pozitif çıkıyor doktor dedi gebelik testine inanmayın bende dedim 5 kere yaptım 5 testin içinden 2 tanesi 5 dakika içinde sonuçlandı pozitifti.İdrar ile olan gebelik testinin hiç birine inanmayın dedi.Birde eşimle gitmiştik heyecanlı bir şekilde çok kötü oldum 😔