Merhabalar,
Ben 3 hafta once korona geçirdim çok agir geçirdim malesef..
Persembe gecesi kasinti ile uyandim el ve ayak ilk kolestazdan suphelendik ama doktorum çok erken oldugunu soledi (20+4) degerler yüksek çikmasina ragmen hepsi yüksek bir safra asidi negatif o yuzden koronadan oldugunu soledi.Bu 2024 den olan korona hamile olanlari direkt karaciger hasar goruyormus.
Benim simdi ALAT,ASAT,GGT yüksek duzelir mi aceba? Koviden dolayi bunu yasayan varmi lütfen 🙏🏻