Bugün tam 29+0 oldum ama 27+2 den beri hareketleri azaldı tekme değilde segirme gibi artk oda az gündüz çok az akşamları biraz gecede bir iki defa böyle olan varmı ne zaman düzelir geçen hafta kontrolde bir sorun görünmüyor denildi ama içim hiç rahat değil 😞