21 haftaligiz pazar günü hissettim tekmeydi resmen ama 2 gündür yine hissetmiyorum hissetmeyince korku kapliyo içimi annem diyoki daha çok küçük hareket ediyordur sen hissedemiyorsun diyor ama ben yinede tuhaf oluyorum korkuyorum ilk gebeliğim bide normal degilmi endişe duymam