Merhaba arkadaşlar. 8 Haftalık gebeyim. Tiroitim 5,80 küsür. 6. haftada kadın doğum uzmanım tiroit için Euthyrox 50 mcg ilacını verdi ve kullanıyorum. Henüz dahiliyeye gidemedim, malum randevu bulmak çok zor. Randevum daha 10 gün sonrasına. Açıkcası biraz tedirginim.Tiroitin hamilelikte çok önemli olduğunu biliyorum. Kullandığım ilacı kullanan oldu mu? Dahiliye yada endokrinoloji bölümüne gitmek için çok mu geç kalıyorum