Asel53 Kızlar dün farkettim bi sertlik var doğumuma 20 gün kaldı süt bezesi olmuştur diyolar içim rahat etmedi yarına randevu aldım, varmı bu durumu yaşayan korkuyorum 😕
Ceyizlikanne Asel53 benimde az kaldı doğuma bende sağ göğsümde hafif bi şişlik hissettim bu sabah ve iki göğsümde de kuruluk var kabuk kabuk sanki ve arada büzüşme oluyor kahverengi kısmında normal mi acaba
Asel53 Ceyizlikanne bende böyle şikayetler yok ama sizinkilerde ciddi belirtiler ihmal etmeyin lütfen , ben bugün gittim usg için randevu verdi
Ceyizlikanne Asel53 randevu aldım bende kurulum genel olarak oluyormuş burda okudum ama büzüşme bilmiyorum usg hamilelikte sorun olmuyor değil mi ve çok sonraya mı randevu veriyorlar . Elle muayene ediyor mu doktor ?
Asel53 Bir ay sonrasına randevu verdiler , eliyle muayene etti doktor muhtemelen süt bezesi hibi şeyler söyledi ama teyit etmek için ultrasonda çekelim dedi .
Ceyizlikanne Asel53 benimde öyledir belki bilmiyorum çünkü yattığımda uzanıp kontrol ettiğimde bir şey gelmiyor ama oturup baktığımda sertlik gibi geliyor ama insan tedirgin oluyor Allah yardımcımız olsun umarım temiz çıkar sonucunuz geçmiş olsun .
Asel53 MF0127 eliyle muayne etti sütten kaynaklı beze tarzı bi şeyler söyledi ama yinede ultrason çekelim teyit edelim dedi, martın 6 na randevu verdiler 🫢