TubaY- çevremde kimse yapmadı bı tane arkadaşım yapmıştı doğuma kadar stresli geçmişti hep risk çıkmıştı bende o stresi çekmek istemiyorum doğuma kadar dedim Allah’a bıraktım Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize bol bol dua ediyorum okadarda araştırmak iyi değil eskiden böyle şeyler mi vardı hayırlısı Allah’tan ne olursa olsun o benim evladım her türlü dünyaya getiricm