eea merhaba iyi akşamlar. 03.02 de beta değerim 1.20 çıkmıştı . 04.02 de 5.55 çıktı 05.02 de 15.45 çıktı regle iki gün var. Gebelik şansı var mıdır ?
Nidaanur eea of hepimize bunu söyleyip korkutuyorlar. Bende 43le öğrenmiştim. Aklınıza kötüyü getirmeyin inşallah sağlıkla gelsin bebişler
Sevgigulsen eea kimyasal yaşadığım için biliyorum değer artmıyor duzenli olarak.. tam tersi düşüyor yada düzensiz artıp tkrar düşüyor sizinki çok güzel artmış bence.. sadece daha 2 haftalık falan sanırım korktmayin kendinizi iyi düşünün iyi olsun :)