ecem9
Dün normal doktoruma randevu almıştım ilaç yazdırmak için 11hafta 5gunluk olmuştuk doktorum ikili yaptıracak mısın dedi evet randevu alıp yaptırcam diyince şimdi bakalım dedi şaşırdım bende en son da kan verdim üç hafta sonra sonuç çıkacak dediler . Yani normal kadın doğum doktorum yapmış oldu ama ben riskli gebelikten alıyorum randevuyu