Emmoss tecrübeli değilim ama yorumlara baktığımda sırtını belini üşümemek adına genelde sütyen değil atlet önermişler. Ben de pierre cardin 6830 modelin ikili paketinden aldım. Göğüs altı lastikli bu atletlerin. Süngersiz, balensiz ama göğüs pedi kullanırım dedim. Gebelik öncesi 85 kullanırdım, ölçtüm 105 cm olmuşum bunları 44 beden aldım. Göğsü biraz bol oldu ama emzirince göğüs büyüyor yazmışlardı o zaman ancak gelir dedim. Babymall’dan mama Rosa da almıştım ama en büyük xl vardı kalıp olarak daha dar geldi göğüs altı biraz sıktı belki yıkandıkça giydikçe tam olur. Hastane çantasına bunları koydum. Zaten şu an cupsız, balensiz sütyenlerim var kullandığım. Çıkarken onlardan giyerim dedim gerekirse.