AAselinannesi06 Adet olacakmışım gibi ağrılarım var kasıklarımda karnımda bu normal mi ya sancım olabilir mi korktum açıkçası
Busragokhan0911 AAselinannesi06 2 gün benim de oldu canım iğne batması ve adet olcakmış gibi ağrılar oldu. Bugün geçti. Rahim büyüdüğü için diyorlar. Ama ben enfeksiyon olabilir diye bol bol su içtim
AAselinannesi06 Busragokhan0911 bende öyle 2 gündür belim kasıklarım karnım çok ağrıyor korkuyorum açıkçası sancı olabilir mi diye
Busragokhan0911 AAselinannesi06 canım bol su iç. Geçmezse git doktora. Enfeksiyon olabilir. Enfeksiyon gebelikte riskli ihmale gelmez
Rkadi Bu haftalarda sancı rahim kısalığından dolayı olabiliyor. Ertelemeden doktora görün derim. Sinsi ilerleyen birşey.
AAselinannesi06 Rkadi 2 gün önce kontörle gitmiştim ama uzunluğa baktırmadım yarın tekrar gidip baktıracağım
Ravza21 AAselinannesi06 Merhaba canım ben de senin gibiydim çok kötü ağrılarım olmuştu benim de 24 haftamda adet sancıları gibi sağ bacağıma vuruyordu gittim rahim uzunluğu 27′ye inmişti �şte erken doğum riskinden dolayı bir gece yatış yaptım geliştirici iğne yaptım şuan evde ilaç tedavisi progestan Ve magnezyum kullanıyorum çok iyi geldi ağrılarına şuan 29 haftalık oldum
AAselinannesi06 Ravza21 yaa benimde inanılmaz bel ağrılarım var kaç gündür yarın hemen gidip baktıracağım
Ravza21 AAselinannesi06 evet canım aksatma git baktır en azından erken tedavi olursan çok iyi olur benim 24 haftaydı yani gittiğimde de 27′ydi 24′te sancıların başladı eşim evde olmadığı için bir hafta geç gittim tabii bunun tek çaresi bence dinlenmek ben çok çok dinlendim hiç kalkmadım uzandım ayaklarımı uzattım ilaçlarımı düzenli kullandım iyi oldum çok şükür 30 haftama girmek üzereyim sen de bol bol dinlen bol bol su iç dedi doktorum
AAselinannesi06 Ravza21 şimdi gideceğim acile Çok korktum açıkcası hiç aklıma gelmedi rahim ağzı kısalığı olabilir mi Ben normal bel ağrıları sanıyordum hiç önemsemedim ama
Ravza21 Canım sizi tek tavsiyem de belirli bir doktorunuz olsun ben her birine gidiyordum her biri ayrı bir şey söylüyordu tek bir doktor şeyinde kaldım çok şükür iyi geldi sen de o şekilde yap
AAselinannesi06 Ravza21 evet gittim bir sorun yokmuş rahim ağzı uzunluğu 36 mm Bel ağrısı normal dedi plesenta previa teşhisi konuldu