BBusraa Kızlar gebelik şekerim çıktı henüz dahiliyeye gidemedim bu hafta içi gideceğim fakat öğrendiğimden beri ekmek ve tatlıyı kestim ağzıma sürmüyorum. Yalnız kilo vermeye başladım hal böyle olunca. Normal mi🤔
Tubagrnc BBusraa normal bende ilk başta 3 kilo vermiştim iki haftada diyete başlayınca sonra düzeliyor çocuk kilo alıyo sen almıyosun ve vücudundaki yağlar kasa dönüşüyor sıkıntı yok yediklerine dikkat et dahiliyeye gitmwyi erteleme 🙋🏻♀️
Gamzearin BBusraa canım diyetisyene ve endokrin e gitmen lazım.sana özel diyet uygulanıyor ekmek tahıllı mutlaka yemen lazım bir de sütlü tatlı yiyebiliyorsun.kilona şekere göre uygulama yapılıyor diyetisyene git Muhakkak derim
Sabia Bende vermiştim 3 hafta da iki kilo. Ekmeği ve tatlıyı kestim yürüyüş yaptım akşamları erken yiyip yattım gerçekten faydası oldu👍🏻
mineeeee BBusraa tansiyon ve şeker cikti.enfeksoyondan dolayida çok şu iciyorum .zaten kilolu bir bayandim hamile kalınca
mineeeee BBusraa hep diyorlar ya kilolu insan hamile kalınca daha beter kilo alır diye hep yalanmış onu anladim.kisiden kişiye degisiyor
Gzmbrk Gebelik şekerini kadın doğumcunuz kendi mi yaptırdı yani ben de olup olmadığını bilmiyorum saflık ocagına yaptırdım baya oldu çıkmamıştı. Bide gebelik şekeri çıkanlar şeker yüklemesi yaptırırlar mı acaba
BBusraa Gzmbrk evet kadın doğumcu istiyor. Şeker yüklemesinden sonra zaten gebelik şekeri olup olmadığı belli oluyor ☹️
2bebek BBusraa gebelik şekeri belirtileri ne oluyor. Ben geceleri çok acıkıyorum mesela sürekli yeme isteği var. En sonunda gece gece kendimi mutfakta buluyorum. Bu bir belirti midir
BBusraa 2bebek valla herkeste farklı farklı belirtileri var. Kimisi acıkıyor kimisi susuyor kimisi çok kilo alıyor ve ya almıyor. Kimiyse çok tuvalete çıkıyor ama bende hiç biri yoktu. Ben bende çıkacağına pek ihtimal vermiyordum ama çıktı 😥
zynpnil Bende geçen hafta yaptırdım şeker yüklemesi açlık şekerim yüksek çıktı. Yarın dahiliye de randevum var direk endokrine anlamıyormuşum devlette. Bakalım onun yönlendirmesine göre hareket edicem. Bende öğrendiğimden beri eşim sabahları ölçüyor açlık yüksek ama tokluk normal çıkıyor anlamadım gitti.
BBusraa zynpnil değişik sanırım bu durum benim bir gün açlık 70ken diğer gün 100 çıktı. Tuhaf gerçekten ben de anlamadım ama gebelikte özellikle 27 28 haftalarda şeker tavan yapar diyorlar belki de ondan bilemiyorum 😥
Gzmbrk BBusraa ben şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum valla ama bakalım 2 sinde detaylı ultrason var bide.