Dilara_0 _Anonimdenim maşallahı var gayet iyi lakin normal doğum istiyorsanız dikkat edin zaten doğum zamanı çok yakınmış Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️
Mebus _Anonimdenim 37+0 da 3400 demişler ya size ondan merak ettim bana da 37+2 de 3400 dendi önden gidiyor iri bebek vs dendi ama niyeyse o kadar olacağını zannetmiyorum ya 🤣
Aytnnn Kızımda 37 haftada 3.600du kilosu, normal doğum diye gittim 40 haftada 4 kilo sezeryanla doğdu